logo
logo

Audyt marketingowy kancelarii

Marketing prawniczy

Zastanawiasz się czy Twoja kancelaria w pełni wykorzystuje swoje możliwości? Czy Twoi pracownicy są istotnym elementem marketingu i potrafią sprzedawać usługi? Czy Twoje działania to te najskuteczniejsze czy jednak można coś poprawić lub wprowadzić nowego?

W audycie udział biorą udział nasi specjaliści od marketingu. Wraz z nami są również osoby niezwiązane z marketingiem, profilem dobrane tak by pasowały do grona odbiorców kancelarii. Dzięki temu poznajesz opinie specjalistów jak również sugestie i uwagi potencjalnych Klientów.

W ramach audytu kompleksowo oceniamy Twoją kancelarię: począwszy od wyglądu biura, przez obsługę Klienta, sprzedaż usług po kwestie promocji firmy zarówno w Internecie jak i poza nim. Otrzymujesz od nas również analizę konkurencji w Twojej lokalizacji i praktyczne porady na stworzenie przewagi na rynku.

Co sprawdzamy w ramach audytu:

  • wygląd i odbiór wizualny kancelarii
  • obsługa Klienta – on-line, telefoniczna, obsługa na miejscu w kancelarii
  • obsługa Klienta – umiejętności sprzedażowe
  • konstrukcja oferty – sposób przedstawienia(w kancelarii , on-line) i jej konkurencyjność
  • wykorzystanie potencjału marketingowego i sprzedażowego przez pracowników
  • lokalna analiza konkurencji (marketingowa i cenowa)
  • wykorzystanie potencjału marketingowego i sprzedażowego on-line(strona internetowa, blogi, media społecznościowe)

Raport

Po wykonaniu audytu otrzymujesz kompleksowy raport na temat swojej kancelarii zawierający nasze sugestie i uwagi, opis występujących problemów i sposoby na ich skuteczne rozwiązanie. Nie wskażemy tylko co jest źle, powiemy jak można to poprawić by uzyskać przewagę konkurencyjną nad innymi firmami z branży.

In Portfolios