Prowadzisz bloga prawniczego i zastanawiasz się dlaczego tak mało ludzi go odwiedza? Prowadzisz stronę kancelarii, a jednak nowych Klientów nie przybywa? Niestety jak wynika z naszych analiz z początku roku zdecydowana większość stron internetowych kancelarii i blogów prawniczych posiada podstawowe błędy techniczne, a także nie jest zoptymalizowana pod kątem Google.
Pisaliśmy o tym m.in. rok temu przedstawiając historię bloga Wbrew ZUS, który po poprawieniu błędów popełnionych przez firmę projektującą i naszych działaniach optymalizujących liczba odbiorców bloga wzrosła już ponad 10-krotnie(!), co realnie przełożyło się na bardzo duży wzrost liczby Klientów. Co najistotniejsze, koszt tego typu działań był wielokrotnie niższy niż usługa pozycjonowania.
Dziś pokazujemy statystyki widoczności w Google strony internetowej kancelarii w mieście do 70 tys. mieszkańców. W dniu, w którym zgłosił się do nas Klient(kropkowana linia na statystykach) strona znajdowała się poza top 50 Google na 6 kluczowych dla siebie fraz, a klikalność z Google była na poziomie kilku kliknięć dziennie.
Już w pierwszym tygodniu po poprawieniu przez nas błędów na stronie zaczęła ona naturalnie zwiększać swoją pozycję w Google, po miesiącu już na 3 kluczowe frazy znajdowała się w top10 Google, po dwóch miesiącach na wszystkie 6 fraz. Pozwoliło to na kilkukrotne zwiększenie ruchu na stronie już w pierwszych tygodniach, co realnie przekłada się na liczbę Klientów kancelarii.
Jeżeli chcesz poprawić widoczność swojej strony lub bloga w Google, skontaktuj się z nami. +48 731-547-195
Wszystkie prowadzone przez nas działania są zgodne z prawem oraz z etyką zawodów prawniczych.